Анонси
 
 
 

 

Назад

Реалізація державної політики щодо поліпшення становища сім’ї, протидії торгівлі людьми, підтримки молоді, розвитку фізичної культури та спорту ефективна шляхом успішної співпраці між органами влади

Питання ефективного співробітництва між органами влади у напрямах реалізації державної політики щодо поліпшення становища сім’ї, протидії торгівлі людьми, підтримки молоді, розвитку фізичної культури та спорту обговорювали на дводенному навчальному семінарі 03 та 04 квітня разом з представниками структурних підрозділів у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення та ОТГ.

З огляду на трагічні події в Ніжинському району значну увагу під час зустрічі було приділено  удосконаленню міжвідомчої взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері попередження та протидії домашньому насильству. Про це учасники семінару говорили за круглим столом, розпочавши зі статистичних данних.

Так у 2017 році в області зафіксовано 2961 звернення з приводу насильства у сім’ї, що на 16,7% менше (або 493 звернення) у порівнянні з 2016 роком (3454 звернення). Але, 13 з них – це звернення стосовно насильства у відношенні до дітей,  що на майже 44% більше, ніж у 2016 році (9 звернень). Такі звернення зафіксовано у Носівському (2), Ніжинському (2), Прилуцькому (1), Менському (1), Чернігівському (1) районах та м. Чернігові (6). Найбільше звернень надійшло від жінок – 93 % від загальної кількості звернень.

На профілактичному обліку в органах національної поліції з приводу вчинення насильства в сім’ї перебувала 2001 особа.

 Другий блок семінару охопив питання з реалізації державної політики з питань сім’ї, гендерної рівності та протидії торгівлі людьми, а саме:

  • законодавчі зміни та вимоги щодо забезпечення координації діяльності у сфері запобігання та протидії домашньому насильству;
  • організацію роботи щодо забезпечення багатодітних сімей посвідченнями батьків та дитини з багатодітної сім’ї;
  • впровадження «Методичних рекомендацій щодо застосування критеріїв/індикаторів для виявлення осіб, в тому числі дітей, осіб без громадянства, внутрішньо переміщених осіб, які постраждали від торгівлі людьми»;
  • підготовку документів щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».

Третім блоком семінару стали пріоритети діяльності органів влади у справах молоді.

Особливостями цьогорічної оздоровчої кампанії стали зміни до Закону України «Про оздоровлення та відпочинку дітей», який розширив категорії дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки:

  • діти, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення;
  • рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
  • діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах.

Також цим Законом створюється Державний реєстр майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей з метою запобігання ліквідації, передачі під заставу, перепрофілюванню, використанню не за призначенням таких об’єктів.

Не менш важливим є забезпечення підтримки громадських ініціатив шляхом проведення обласних конкурсів з визначення програм (проектів, заходів), для реалізації яких надається фінансова підтримка з бюджету. Так на один проект громадська організація мала змогу отримати підтримку з обласного бюджету в сумі до 30 тис. грн. У наступному році цей розмір збільшиться до 40 тисяч гривень.

Також, учасники семінару обговорили Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки та потенціал і перспективи молодіжної роботи в Чернігівській області.

Заключним блоком семінару стали ключові аспекти реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту.

В області реалізується Національна стратегія з оздоровчої рухової активності  в Україні на період до 2025 року "Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація" в першу чергу шляхом створення відповідних Координаційних рад у всіх районах та містах обласного значення.

Також, серед громадян області у 2017 проводилось оцінювання фізичної підготовленості у м. Чернігові (Обласним центром фізичного – здоров’я населення «Спорт для всіх»), у м. Прилуки, в Борзнянському, Варвинському, Городнянському, Коропському, Козелецькому, Корюківському, Ніжинському, Носівському, Семенівському та Талалаївському районах.

За результатами поданої до Департаменту звітності, на добровільних засадах власну фізичну готовність оцінили 598 громадян області, з них 377 чоловіків та 221 жінка, що відповідно складає 63% та 37% від загальної чисельності допущених.

За рівнями фізичної підготовленості високий рівень має 231 особа, або 39% до загальної кількості осіб, які були допущені до тестування, з них 192 чоловіки (83%) та 39 жінок (17%).

З огляду на невисоку минулорічну залученість в оцінюванні, основними завданнями поточного року є посилення відповідальності керівників навчальних закладів, підприємств, установ, організацій, які віднесені до сфери управління органів виконавчої влади області, за належний рівень підготовки та проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення на місцях у 2018 році.

 

Назад